SENDEN ÖNCE BEN -kitap yorumu

Merhabalar ♥ Senden önce ben’in yorumunu Instagram’da paylaşmıştım ama daha uzun bir şekilde ayrıntılı bir yorum girmeye çalışacağımm 🙂

 

Kitabın Konusu = Will Traynor, zengin, gözü yükseklerde,macerasever bir iş          adamıdır. Hayatını adrenalin sporları yaparak geçirir. Her şey çok güzeldir.Ta ki  birden olan bir trafik kazasına kadar… Will Traynor o gün işe giderken birden     bir araba çarpar ve Will felç olur.Yemeğini bile kendi başına yiyemeyecek bir       haldedir. Tekerlekli sandalyesinde olmaktan çok mutsuzdur. Louisa Clark ise     ufak bir kafede çalışan, ailesinin geçimini sağlayan bir kızdır. Bir gün çalıştığı       kafenin kapatılması üzerine işsiz kalır.Hemen bir iş bulmak zorundadır çünkü     babasının maaşı evi doyurmaya yetmeyecek kadar azdır. Lou, “İŞ BULMA KURUMU”na gider ve “Felçli bir adama bakma ve arkadaşlık etme” işine girmek mecburiyetinde kalır. Ne kadar istemese de…

Acaba Lou gibi neşeli bir kız, Will’i mutlu edebilecek midir?

 

Yakında filmi çıkacak olan bu kitabı gerçekten merak ediyordum ve okumaya karar verdim.İyi ki de okumuşum çünkü bana birçok şey kattı. Aşk kitabı olması nedeniyle olabildiğince önyargıya sahiptim ancak o kadar harikaydı ki… Geriye dönüp kendimi dövesim geliyor.Neden bu kadar önyargılısın diye 😀 Elenor&Park’dan sonra en beğendiğim Aşk kitabı SENDEN ÖNCE BEN dir her halde ♥ Yazarın dilini fazlasıyla beğendim diyebilirim. 1.kişi ağzından anlatılmıştı çoğu kitapta olduğu gibi, ki ben bu anlatım şeklini çok seviyorum ve beğeniyorum. Ama Jojo Moyes’in dili sanki biraz daha farklıydı. Yani farklı derken,daha akıcıydı. Bir sayfa bitti mi öteki sayfaya geçmeden duramadım 😀 O kadar sürükleyici bir kitaptı ki…  Konusunun orjinalliğine gelecek olursam, gerçekten kaliteli ve mükemmel bir konuya sahipti Senden Önce Ben. Bu nedenle New York Times Bestseller olmuş kitap bence 🙂 Bu nedenle filmi çıkıyor. Çünkü diğer aşk kitaplarından farklı. Kesinlikle klişe değildi. Bu kitap yüzünden Jojo Moyes’in diğer kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorumm ♥

Kitapta Will karakterine gerçekten bağlandım.Kolayca unutabileceğim bir karakter değil çünkü. Louisa ise neşeli halleriyle benim yüzüme bir tebessüm kondurmayı başarabildi.

Kitapta beğenmediğim tek kısım Lou’nun sonlara doğru söylediği birkaç cümleydi ve o cümlelerden bahsedersem gerçekten SPOILER olur… O yüzden sadece Lou’nun kalbimi kırdığını söyleyip geçiyorum.

Ve son olarak,kitabı almanız gerektiğini söyleyeceğim.Çünkü muhteşem ötesi bir kitap. (sonu dışında) Alın yani ♥♥♥

 

 

SEVGİLERLE…♥

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yorum bırakın