Aliexpress Alışverişim ❤

Selam! Aliexpress bir Çin alışveriş sitesi arkadaşlar. Buraya tıklayarak siteye girebilirsiniz 😊. Sitede farklı mağazalar var. Hepsiburada gibi düşünün. Yani bir sitenin içinde farklı satıcılar var. Bunu öğrendiğimde içimde bir korku büyüdü.Ya gelmezse? Ya paramız giderse diye. Şükürler olsun ki alaycı kuş kolyem dışında hepsi geldi.O da yakında gelir her halde 🙂 Ben şunu belirtmek istiyorum,bu gerçekten çok sinir olduğum bir konu, Çin’den 3-4 tl’ye getittiriyorlar ve instagram’da falan …butik gibi yerlerde 20-25 tl’ye satıyorlar. Kimse kusura bakmasın ama buna kar demem ben. 5 katına satıyorlar resmen. Görüyorum, gençler koşa koşa alıyor. Bu bff kolyeleri oluyor daha çok. Ben resimde gördüğünüz Bff kolyesini (öteki yarısı aşkımda o yüzden göremiyorsunuz ♥) 3 ya da 4 tl’ye almıştım. İkisi birlikte. Gelip de 20’ye satılmaz yani. Ki çok farklı Bff kolye çeşitleri var sitede…

*bu arada fotoğrafta tam çıkmamış o yüzden tekrar koyuyorum*

IMG_20160612_113812

Şimdi aldıklarımın fiyatını yazayım buraya ♥

*Ortada gördüğünüz defter küçük bir şey ama gerçekten çok hoş. O kadar koyu değil rengi efektten öyle gözüküyor 🙂 Kırmızı,yeşil,lacivert ve benim aldığım açık kahverengi renk çeşitleri var. İçindeki sayfalar eski bir hava katıyor. Sitede arama boşluğuna “notebook” yazmıştım sanırım. 5 tl fiyatı 🙂

*Yıldızlı Kolye 1.5 tl ♥

*Çapalı kolye 1.5 tl ♥

*Tatlış kitap okuyan hayvancıklar post-it’i 2 tl ♥♥ (inanılmaz ucuzz)

*Good morning post-it’i 1 tl ♥

*Şu minik hap kalemler 1 tl ♥ (bir türk sitede 3 tlye satıyorlardı)

*Şu anahtarlık gibi olan mavi not kağıtları 1.5 tl ♥

*Bileklik 1.5 tl ♥

*Alaycı kuş kolyem gelmedi ama o da 1.5 tl ♥

*Bir de fotoğrafa koymayı unuttuğum kulaklık aparatı var. O da 1.5 tl ♥(normalde 10 tl falan)

 

Screenshot_2016-04-20-22-38-06.png

*Ve siteye girdiğiniz zaman kesinlikle mp3 lere bakın. Çok tatlı mp3 ler 10 tl falan ♥ Fiyatları 3 tl’den başlıyor. 3 tl ya 3 !

Eğer alışveriş yapacak olursanız ve bir şey sormak isterseniz Instagram’dan ulaşabilirsiniz.

Sevgilerle ♥ Lütfen yorum bırakın :))

Yorum bırakın